Ny rutine for kampoppsett

Vi trenere trenger å vite hvem som møter til kamper.
De som møter på trening får beskjed om kamp her og blir satt opp på laglisten
.
-Dersom du ikke står på listen, men ønsker å spille, ta kontakt så setter vi deg opp.
-Dersom du står på listen, men ikke kan stille, si ifra ved hjelp av kommentar-felt, E-post eller SMS.

mandag 6. mai 2013

Kamper

Det var flere som møtte på Ullerud til kamp i dag da det stod i terminlisten, som ble sendt ut for en stund siden, at det var kamp. Erfaringene så langt tilsier at det det vil skje endel endringer i forhold til listen. Lag som trekker seg eller kamper som blir flyttet. Jeg har som mål å legge ut info foran hver kamp på bloggen.
I den forrige blogg jeg la ut skrev jeg at neste kamp var for Heer blå 7.mai, kunne da samtidig ha skrevet at rød ikke skulle spille i dag. Min feil (bra det var hjemmekamp).
Ellers er det en fin app som heter Min fotball som kan lastes ned på mobiltelefonene og hos Norges Fotballforbund ligger det oppdaterte terminlister.

Vh trenerne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar