Ny rutine for kampoppsett

Vi trenere trenger å vite hvem som møter til kamper.
De som møter på trening får beskjed om kamp her og blir satt opp på laglisten
.
-Dersom du ikke står på listen, men ønsker å spille, ta kontakt så setter vi deg opp.
-Dersom du står på listen, men ikke kan stille, si ifra ved hjelp av kommentar-felt, E-post eller SMS.

tirsdag 17. januar 2012

Trening innendørs utsatt på ubestemt tid

Hei
Kommunen har dobbeltbooket gymsalen, så inntil den floken er løst må vi bare sitte på gjerdet og vente.
Dessuten har Line etterlatt oss uten nøkkel til gymsalen (sikkert ikke hennes feil, men det er deilig og kunne skylde på noen andre :)
Uansett, så fort jeg får gode nyheter smeller jeg opp en melding om det her på bloggen.

Sander

1 kommentar:

  1. Går greit det Sander, å skylde på meg ;-) Jeg gadd bare ikke få bråk med dama på kommunen om jeg flytta ut av kommunen uten å levere nøkkelen som jeg signerte ut. De har sånn prosedyre vet du, med instruksjoner og signering av papirer.

    Godt nytt år forresten :-)

    Damien hilser.

    SvarSlett